سبد خرید 0
با ما تماس بگیرید
با ما تماس بگیرید 09182965002

مقالات گوناگون


چرا قیمت ps5 گران است؟

چرا قیمت ps5 گران است؟

 دلایل مختلف زیاد بودن قیمت پلی استیشن 5 را برای شما شرح داد، امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده و بهترین تصمیم را برای دست نگه داشتن یا اینکه خرید پلی استیشن 5 بگیرید، در نهایت تصمیم گیرنده اصلی شما خواهید بود.

همه چیز راجب پلی استیشن 5

همه چیز راجب پلی استیشن 5

در این مقاله به برخی از سؤالات متداول ps5 را برای شما بیان کرده و پاسخ آن را هم برای شما شرح داد، با توجه به اینکه ps5 از امکانات زیادی برخودار می‌باشد، حتما قبل از خرید و یا بعد از خرید و قبل از استفاده از این کنسول ها از امکانات آن با خبر شوید و دفترچه راهنما را نیز مطالعه نمایید.

چه نوع میکروفونی برای استریم یا تولید محتوا بخریم بهتره؟

چه نوع میکروفونی برای استریم یا تولید محتوا بخریم بهتره؟

هر شخصی که استریم یا تولید محتوا میکنه حتما نیاز به میکروفن پیدا میکنه, با توجه به اینکه میکروفن های زیادی در بازار وجود داره اشخاصی که قصد خرید میکروفن دارند ممکن سردرگم شوند و برای خرید میکروفن گیج شوند, اما در این مقاله چند نوع میکروفن متناسب برای استریم و تولید محتوا را معرفی کرده ایم...

معرفی انواع مدل میکروفون ها

معرفی انواع مدل میکروفون ها

میکرفون وسیله ضروری برای خوانندگان, یوتیوبر ها, استریمر ها و... هست.و ممکن هست شما موقع خرید میکروفن از سایت آون کامپیوتر کمی گیج بشوید اما در این مقاله در وبلاگ آون کامپیوتر انواع میکروفن هارو به شما معرفی کرده ایم.

عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...