سبد خرید 0
با ما تماس بگیرید
با ما تماس بگیرید 09182965002

راهنمای خرید


معرفی بهترین سری پردازنده لپ تاپ

معرفی بهترین سری پردازنده لپ تاپ

در این مقاله به خصوصیات بهترین پردازنده لپتاپ پرداخت، همانطور که مشاهده کردید، پردازنده ها با توجه به کاری که میخواهید با لپتاپ انجام دهید میتواند فرق کند، توجه داشته باشید که پردازنده مناسب خود را انتخاب کنید.

آیا خرید صندلی گیمینگ کار منطقی است؟

آیا خرید صندلی گیمینگ کار منطقی است؟

برخی معتقد هستند که این صندلی ها بی فایده می‌باشند و ارگونومیک نیز شعاری بیش نیست، درباره درستی یا غلطی این سخن نمیتوان نظری داد زیرا در مقابل آن افرادی دیگری نیز هستند که علاقه زیادی به استفاده از این صندلی ها دارند.

لپ تاپ استوک بخریم بهتره یا لپ تاپ آکبند

لپ تاپ استوک بخریم بهتره یا لپ تاپ آکبند

این روزا متأسفانه به دلیل نوسانات قیمت دلار حتی یک ساعت تعدیل کردن برای خریدن چیزی که می‌خواهید هم ممکن است به ضررتان تمام شود، اما قبل از خرید باید مطمئن شوید که چه انتظاراتی از لپ‌تاپی که می‌خرید خواهید داشت.

تفاوت ps5 نسل 10 و 11 کدام را بخریم بهتره؟

تفاوت ps5 نسل 10 و 11 کدام را بخریم بهتره؟

تفاوت دو نسل ps5 ار می‌توان  صرفا در وزن و سیستم خنک کننده، پیچ پایه نگهدارنده و بخش کوچکی از مادربرد بیان کرد. سیستم خنک‌ کننده نسل ۱۱ نسبت به نسل ۱۰ مقداری ساده‌ تر و اندازه فن هیت سینک کوچک ‌تر شده است. ساده ‌تر شدن سیستم خنک کننده باعث افزایش ۳ درجه‌ دمای پردازنده و البته سبک تر شدن نسل جدید تر شده است.اما به دلیل وجود کنترل کننده‌های مختلف در مادربرد و هوشمند بودن سیستم حرارتی PS5 ، می توان گفت: این تغییرات دمایی تقریبا هیچ تاثیری بر اجرای بازی ها و نرخ فریم بازی ‌ها نداشته است.

کنسول بازی ps5 یا pc گیمینگ کدام یک را بخریم؟

کنسول بازی ps5 یا pc گیمینگ کدام یک را بخریم؟

در این مقاله به تمامی دلایل برتری PS5 نسبت به کامپیوتر(PC) پرداختیم. حال شما با توجه به شرایط و خواسته هایتان از یک سیستم برای بازی میتوانید یکی از این دو مورد را انتخاب کنید. در زمینه گیمینگ کنسول های بازی برتری بیشتری را نسبت به سیستم های رایانه ای دارند. چراکه کنسول های بازی از جمله PS5، ایکس باکس یا ... با سخت افزاری اختصاصی برای بازی طراحی شده اند. اگر قصد خرید PS5 را دارید میتوانید از آون کامپیوتر آن را تهیه کنید.

عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...